zondag 12 januari 2014

Haaksels

Op een mooie zomerdag een paar jaar geleden liep ik ineens een winkel binnen waar ze wol verkochten. Ik had nog nooit een haaknaald in de handen gehad, maar bedacht wel dat ik er een nodig had. In een stoffige ton op zolder vond ik wat wol. Van de winkel kreeg ik een blaadje mee waarop 'vasten' werden uitgelegd. Ik wilde dit kunnen, ook al had ik geen idee wat ik zou willen maken. Na wat prutswerk, veel frustratie en vele gehaakte stukken die ik later weer boos uithaalde, lukte het me om te haken!


Oke, ik kan haken. Nu moest ik nog wat gaan maken. Ik kocht het boekje van Christel Krukkert en begon aan het grootste konijn dat erin stond. Verder dan een oor kwam ik niet. Toch heb ik doorgezet. Meneer Egel en Meneer Aap heb ik wel afgemaakt en houden me gezelschap als ik weer aan het haken ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...