donderdag 30 januari 2014

Nog een telefoonhoesje!

Het wordt een beetje eentonig misschien, maar hier volgt nog een telefoonhoesje (hier en hier schreef ik er ook al over). Deze heb ik in opdracht gemaakt voor een lieve collega. Zij koos de stof (maar eigenlijk had ik deze stof ook voor haar gekozen), ik zorgde voor de entourage en het maken.


Het oorspronkelijke idee was om de binnenkant te haken. Dat telefoonhoesje is ook gelukt, maar was niet groot genoeg voor haar telefoon. Ik had geen zin om alles weer uit te halen, dus ik heb er gewoon nog een gemaakt. Heb je dus een telefoon kleiner dan een iPhone4? Ik heb nog een leuk hoesje voor je!


De binnenkant is nu gemaakt van rode blokjesstof. Ook leuk natuurlijk! Ik heb de stof eerst even wat dikker gemaakt met wollige vlieseline (hoe noem je dat?).

Het gevlochten lusje is gemaakt van elastiek.

Oke, nog 1 foto dan om het af te leren! Ik beloof plechtig dat mijn volgende post geen telefoonhoesje is!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! ik kan me wel voorstellen dat je er daar nog een paar van aan het maken komt!
    Hoe heb je dat labeltje trouwens gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! De labels heb ik laten bedrukken bij 'cottontrends'. Je kunt twee verschillende soorten kiezen. De stof die zij 'jersey' noemen is een soort sportshirtstof, bij mij de oranje label. Mijn blauwe label is van polycotton. Een stuk stugger en het ziet er meer 'plastic' uit. Zie ook mijn post labels.
      Groetjes!

      Verwijderen

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...