vrijdag 24 januari 2014

Telefoonhoesje part 2

Het is leuk om te zien hoe enthousiast mijn omgeving reageerde op mijn blog! De eerste opdrachten zijn zelfs al binnen! Daarnaast zitten er nog veel projectjes in mijn hoofd die er binnenkort uit moeten, en heb ik m'n eerste echte naailes gehad. Tot nu toe knutselde ik zelf maar wat raak, nu wil ik wel eens weten hoe het écht moet! Genoeg te doen dus!

Mijn vorige telefoonhoesje heb ik aan mijn moeder gegeven, de bedenker van de naam Kiekielot! Ze had nog een mooi hoesje tegoed, aangezien ik haar ooit een vreselijk lelijk hoesje heb aangesmeerd. Nu werd het dus tijd voor een mooi hoesje. Ze was er erg blij mee!

Nu had ik er zelf natuurlijk ook weer een nodig, want de vorige kon echt niet meer. Van deze stof heb ik een tijdje terug een rokje gemaakt. Ik vond de stof zo mooi en ik had er nog een stukje van liggen, dus heb ik er een mooi telefoonhoesje van gemaakt.


Omdat de stof wat dikker is (wol), is m'n telefoon ook mooi beschermd!



Op naar m'n volgende projectjes! Er zit nu een schaap in de was, er ligt een uil klaar om genaaid te worden en ik moet m'n patroon voor een jurkje nog uitknippen. Intussen ben ik ook nog bezig met de Pannenlappendeken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...