zondag 23 februari 2014

Groot feest!

Dit weekend was het groot feest in huize Kiekielot. Aan de vrolijk wapperende vlag bungelde een schooltas, want ik heb mijn studie afgerond. Kennelijk kent mijn omgeving mij een beetje, want ik kreeg ontzettend leuke cadeaus!


De grootste verrassing was een echte Kiekielotstempel! Ik wist eigenlijk nog helemaal niet dat ik daar behoefte aan had, maar ik moet zeggen dat ik nu al niet meer zonder wil! Ik heb haar natuurlijk al flink uitgeprobeerd, ze doet het goed!!


Daarnaast kreeg ik lintjes, knopen, vilt, stofjes en bolletjes wol om vrolijk verder mee te knutselen!





Voor de inspiratieloze dagen kreeg ik een aantal boeken (ik houd ook erg van lezen), zeepjes en tulpen. Genoeg ingrediënten voor nieuwe inspiratie dus. Daarnaast kreeg ik ook nog een bijdrage voor een zojuist bestelde kamsnaptang.

Om het feest dan helemaal compleet te maken, heb ik deze week vakantie! Ik ben een bofkont!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...