donderdag 27 februari 2014

Shirt met watervalhals

Een watervalhalslijn. Nooit geweten dat het zo heette, maar ik wilde het wel in het shirt dat ik ging maken!
Ik heb een simpel patroon uit Burda gehaald en deze verbouwd tot de hals een waterval werd. Op Pinterest vond ik een mooie uitleg hoe je dat moet doen.


Ik ben nog niet helemaal tevreden over de pasvorm. Van mij mag het wat meer aansluiten, met name bij de mouwen. Maar hé, wat zeur ik, dit is mijn eerste t-shirt, min of meer van een patroon gemaakt. Ik kan het dragen! Veel oefenen en als ik dan over 50 jaar een omaatje ben, dan kan ik het heel goed en denk ik met trots terug aan mijn eerste shirt met watervalhalslijn :)



En dan nog een klein detail. Een bewijs dat Kiekielot het echt zelf heeft gemaakt :).



Gisteren ben ik overigens naar het stoffenspektakel geweest, dus ik ga snel verder met de rokjes die ik nog moet maken!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...