zaterdag 5 april 2014

Stilte

Het is al een tijdje wat stiller op mijn blog. We zijn ons huis aan het verbouwen en momenteel is ons huis het domein van stof. Dit was eerder ook het geval, al was het toen het soort stof waar je leuke dingen van kunt maken. Nu is het stof dat voor een vies huis zorgt. Het zorgt ervoor dat ik weinig tijd krijg voor nieuwe projectjes. Mijn hoofd is nog steeds erg enthousiast, maar er moet eerst weer even een goede omgeving komen waarin ik weer lekker kan knutselen. Ik kan jullie wel vertellen dat ons huis fantastisch mooi wordt (over een tijdje dan)!!


Intussen is er wel een mooi meisje geboren waar ik al eerder een cadeau voor gemaakt heb. Het meisje heeft een prachtige roodkapjekamer gekregen. Daar hoorde dus een mooi shirtje bij. Het plaatje van het rode meisje vond ik op Pinterest. Het is me gelukt netjes te knippen, dus ik kon ook mooi het silhouet gebruiken.


Morgen ga ik naar het stoffenspektakel in Deventer. Ik hoop op een paar mooie stofjes, en binnenkort een opgeruimder huis, zodat ik weer lekker kan knutselen!

2 opmerkingen:

  1. Jah verbouwingen en stof...kan er van meepraten ;-)
    Wel heel mooie rompertjes,hoor! En veel plezier op het stoffenspektakel!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...