maandag 9 juni 2014

Uit het nieuwe naaiatelier!

Mijn laatste blogupdate is inmiddels even geleden. Mijn leerlingen hebben examen gedaan en dat moest nagekeken worden. Na alle samenvattingen, schrijfopdrachten en leesvaardigheidopdrachten heb ik eindelijk weer tijd over voor leuke projectjes! En dat alles vanuit mijn nieuwe keuken! Ik kan het u nog niet laten zien, want natuurlijk moest er iets verkeerd gaan met het blad. Als het naar mijn wens is, zal ik er foto's van laten zien!

Intussen heb ik gewerkt aan een wikkeldeken voor de toekomstige baby van een vriendin. Ze had een mooie wikkeldeken, maar de binnenkant was aan vervanging toe. Ik heb twee nieuwe binnenkanten gemaakt van wafelbadstof en katoen. Stiekem heb ik ook maar even een patroon getekend van de buitenkant van spijkerstof :).






Het was wel even puzzelen om de klittenband op de goede plaats te krijgen, maar het is gelukt!

Ik beloof jullie dat er snel weer een update komt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...