zondag 24 augustus 2014

Babyboom part 3: It's a girl!


Ook de laatste in een reeks baby's is geboren. Als cadeau hebben we met een aantal vrienden een cadeaumand samengesteld. Onze bijdrage was uiteraard zelfgemaakt. Naast deze schoentjes heb ik ook een badhanddoek gemaakt. Daar schrijf ik m'n volgende update over.

Een tijdje geleden maakte ik al babyschoentjes voor een meisje. Nu maakte ik weer babyschoentjes voor een meisje! Want meisjes vinden blauw ook mooi (ik tenminste wel).





Deze haakprojectjes zorgen er wel weer voor dat ik weer zin heb om m'n haaknaalden te pakken en mooie dingen te maken. Mijn deken (waar ik in januari mee begon) schiet eindelijk ook weer op. Als die klaar is, mag ik eindelijk van mezelf de stone washed garen kopen. Ik haak dus vrolijk nog even verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...