zaterdag 15 november 2014

Tijd voor een update!

Het is alweer een tijd geleden dat ik een update plaatste. Na de zomervakantie moest ik erg wennen aan het ritme van lesgeven, nakijken, eten, slapen (repeat). Ik kon op de een of andere manier even geen tijd meer vinden om ook creatief bezig te zijn. Mijn mand met haakspullen bleef wel naast de bank staan en de StoneWashed kwam in de winkels. Deze bollen waren te verleidelijk om te laten liggen. Terwijl ik 's avonds op de bank hing, kon ik dus wel haken.


Normaal gesproken krijgt mijn moeder een boek voor haar verjaardag. Dit keer heb ik wat meer werk in het cadeau gestoken. Deze wikkeldoek is het resultaat. Het patroon staat overal op Pinterest. Als je op mijn haakinspiratiebord kijkt, vind je hem vast!

Zo, dan volgen nu de detailfoto's. Heerlijk!





Vorige week ben ik op de Kreadoe geweest. Daar heb ik weer veel materialen gekocht en ik ben van plan mijn vilten kerststal uit te breiden. Binnenkort zal ik daar wat van laten zien!
Hopelijk tot snel!

1 opmerking:

  1. I really enjoy the natural look of your shawl and can see myself wearing this!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...