donderdag 8 januari 2015

Mijn eerste verjaardag!

Ongeveer een jaar geleden kwam ik op het idee om een blog te starten waar ik al mijn projectjes kon showen. Inmiddels ben ik zo'n 50 posts en zo'n 50 bloglovin'-followers verder. Dat lijkt me een mooie score voor een eerste jaar! Ik vind het heel erg leuk dat er zoveel mensen zijn die iedere keer mijn blog lezen!!


De laatste maanden van 2014 heb ik wat minder achter de naaimachine gezeten, maar dat heb ik afgelopen kerstvakantie goed gemaakt. Al een tijdje stond dit slaapzakje op mijn to-do-list. Het patroon heb ik gekocht bij Straight Grain. Het patroon is goed beschreven. Normaal gesproken ben ik te eigenwijs om een patroon te volgen, maar dit keer ging het prima! Jullie herkennen de stof vast het zeker, het is van soft cactus en is heerlijk soepel en zacht.

Het leuke van dit slaapzakje is dat begin juni hier ons eigen kleintje heerlijk in gaat liggen slapen (hoop ik). Ik ben nu zo'n 20 weken zwanger en mijn blog zal dus ook hoogstwaarschijnlijk veranderen in een babyknutselsblog. Jullie zijn gewaarschuwd!




Daarnaast zijn we ook al bezig geweest met de babykamer. Ik vond deze leuke schaapjes op Pinterest op een ontzettend leuk stofje. Ik heb ze nageschilderd op het slaapkamertje. Nu maar hopen dat hij of zij niet bang is voor schaapjes!




6 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk, proficiat!
    En dat kamertje is echt heel erg leuk.
    Wij hadden ook een dergelijk wiegje voor onze kinderen..... Mooie herinneringen aan.
    Geniet van deze speciale tijd en alles wat je zelf kunt maken voor de baby in wording!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat :)

    o, zo mooi. prachtig gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je zwangerschap.Ik heb de slaapzak ook al een keertje gemaakt en heb hem cadeau gegeven,ze waren er super blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...