donderdag 19 februari 2015

Mutserig

Tja, zo wordt het toch wel een beetje gezien (mutserig), een naaihobby. Vaak zijn de honende opmerkingen wel verstomd als ik laat zien wat ik gemaakt heb. Vandaag op m'n vrije dagje, heb ik een paar mutsjes gemaakt voor die trappelkont in mijn buik. Je hoort wel eens dat ze na de geboorte rustig worden van de geluiden die vaak voorbij kwamen toen ze in de buik zaten. Ik denk dat ik nog maar veel zal moeten maken eens de kleine er is!





Het (gratis) patroon heb ik op Pinterest gevonden.
Het merk van de groene stofjes weet ik niet, maar ik heb nu al zin om er een pakje of broekje van te maken!
De witte fleece is van de goedkoopste fleecedeken van Ikea. Geen idee dus hoe lang die mee gaat.

(Ja, ik weet wel dat baby's geen beertjes zijn, maar die oortjes zagen er zo schattig uit. Sorry baby!)

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend schattig al die mutsjes!
    Ik zou het label van de fleece deken wel even controleren als ik jou was, niet alle fleece is katoenen fleece, baby's kun je namelijk beter geen polyester op hun hoofd zetten ivm broeien.
    Maar dit staaltje werk kan ik niet echt mutserig noemen, ik vind het echt superleuk wat je hebt gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! Heeft de baby mooi geluk, dat die beer niet op z'n hoofd mag :-)
      Het was in ieder geval leuk om uit te proberen. Misschien heeft een knuffel van hem ooit nog een mutsje nodig!
      Ik ben nog een moeder-in-wording, dus zulke tips zijn altijd welkom!

      Verwijderen

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...