zaterdag 7 maart 2015

Mutsje nummer zoveel

De eerder gemaakte mutsjes zijn allemaal al weer weggegeven als kraamcadeautjes. Daarom kon ik mooi nog een mutsje maken. Dit keer heb ik gehaakt. We gingen met de familie op vakantie en in een auto is een naaimachine nu eenmaal niet zo handig. Een bol wol en een paar haaknaalden lukt wel, dus daar gingen we!


Het (gratis) patroon haalde ik van pinterest, maar kan ik nu niet meer vinden. Dit patroon lijkt er volgens mij wel op. Ik heb de onderkant iets langer gemaakt zodat het omgeslagen kon worden. En de witte randjes heb ik er met vasten in gemaakt, in plaats van stokjes. Het reliëfstokje had ik nog nooit gemaakt, maar het is heel makkelijk en ziet er mooi uit!
Ik kan maar niet stoppen met het gebruiken van Stone washed van Scheepjes, het blijft mooi garen. Deze muts geef ik niet weg! :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...