zaterdag 18 april 2015

Babybakje

Van een vriendin mogen we het 'New Born'-babybakje voor op de TrippTrappstoel lenen. Er zat een prachtige hoes bij, maar de hoes was roze. Ons kind vindt roze niet mooi vrees ik, en daarom heb ik een nieuwe hoes gemaakt.


Ik kon er nergens een patroon van vinden, daarom heb ik zelf een beetje geprutst, gepast en gemeten, en het lukte ook nog!
De binnenkant heb ik gevoerd met een hydrofielluier, zodat het iets meer 'ongelukjes' opvangt dan alleen katoen. Ik ben er erg blij mee, het is zowaar goed gelukt!!!




 O ja, hadden jullie al door dat het lente is? Ik houd er van! :)

2 opmerkingen:

  1. Dat hadden ze indertijd nog niet zo'n bakje zodat ze al aan tafel konden. En dat terwijl op die momenten ze vaak bij ons in de buurt wilden zijn.
    Mooi gemaakt, die hoes!!!
    En veel plezier straks samen aan tafel!
    Hier staan de trip trap stoelen ook nog steeds, daar ga je zeker veel plezier van hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...