zaterdag 25 april 2015

Geworstel met een olifant

Een tijd geleden kon ik niet slapen. Toen bedacht ik dat ik wel een shirtje kon maken waarvan de mouw een slurf van een olifant zou zijn. Toen ik op Pinterest keek, bestond dit shirtje al! Ik heb het shirt van pinterest dus maar nagemaakt.


Het was nog best lastig om het allemaal netjes en naar wens te krijgen. Uiteindelijk kwam ik erachter dat ik het achterpand binnenstebuiten had bevestigd. Ik had geen zin om het allemaal weer los te halen, dus ben ik maar tevreden zo.



Hopelijk past de olifant!

O ja, die stapel boekjes kreeg ik van mijn lieve examenleerlingen! Wat heb ik toch een leuke baan!

2 opmerkingen:

  1. Leuk!! En boekjes van je leerlingen wat leuk, lezen is altijd leuk en supergoed om met je kindje te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lief :-). Ziet er wel nogal een gepruts uit. Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...