zondag 3 mei 2015

Een productief weekend

Mijn hoofd stond de laatste weken niet stil. De projectjes die ik nog wilde maken stapelden zich op. Veel dingen lagen al een tijdje geknipt klaar. Het ontbrak me aan energie of tijd om het in elkaar te zetten. Soms durfde ik ook gewoon niet, omdat ik dacht dat het misschien niet zou lukken.
Het naaiweekend is bijna ten einde en ik ben trots op mezelf! Op een paar schoentjes na is alles gelukt! Hoera!


Het broekje heb ik nagetekend van een broekje dat ik kocht. Het patroon van het truitje heb ik van pinterest gehaald. Af en toe controleerde ik het nog even door er een gekocht shirtje op te leggen.
De stof komt van het stoffenspektakel. Het is een soort joggingstof met een zachte binnenkant.
Dit broekje ga ik nog vaker maken, ik vind het superleuk geworden!






De schoentjes waar ik het eerder over had waren van leer gemaakt. Ik was iets te overmoedig geworden, en dit lukte duidelijk nog niet. Ik heb nog wat leer over, dus wie weet zie je binnenkort op deze plek mooie schoentjes!
Komende week zal ik alle naaisels van afgelopen weekend plaatsen. 

2 opmerkingen:

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...