vrijdag 8 mei 2015

klompen

Op pinterest zag ik een patroon om klompen te haken. (Nu ik het terug probeer te vinden op Etsy kan ik het niet meer vinden. De verkoopster was 'Crea Me'.)
Op de een of andere manier kreeg ik de betaling via Etsy niet voor elkaar. Gelukkig was daar mijn lieve vriendinnetje en haakwonder en kreeg ik van haar het patroon!


Normaal gesproken ben ik al snel te eigenwijs om een patroon te volgen. Eigenlijk was het deze keer niet anders. Niet goed lezen en de Engelse tekst niet goed begrijpen (ik had later pas door dat er ook een NL-versie was), zorgde dat ik rond ging haken, in plaats van heen en weer. Verder vrees ik dat ik de averechtse haaksteek niet goed heb gedaan. Als iemand daar nog een goede tutorial voor heeft, houd ik me aanbevolen! Ik ben van plan deze schoentjes ook in het donkerbruin te maken.


Waarschijnlijk zijn ze in het begin nog te groot voor de baby, maar ooit zal hij er in passen!



Ik heb nu wel enorme kramp in mn handen, aangezien ik nog nooit zo strak gehaakt heb. Je moet er wat voor over hebben he!

3 opmerkingen:

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...