donderdag 28 mei 2015

Niet zo'n goede klusser...

Het ging allemaal erg voorspoedig. Het lukte me om een knoopsluiting te maken, de kraag had ik netjes geknipt, gekeerd en gestreken, de afwering aan de binnenkant ging bij poging 2 ook goed, en toch klopte er iets niet.
Ik kwam er maar niet achter wat. De kraag was te kort, ja, maar dat kon komen omdat ik zo eigenwijs was twee patronen te combineren.


Zien jullie al waar het mis is gegaan? Ik wel inmiddels. Ik heb twee keer een voorpand geknipt. Dat krijg je ervan he, als je 's avonds nog even dat leuke stofje wilt knippen (of zou het door de zwangerschapsdementie komen?).


Het voordeel is dat ik een hele ochtend dit leuke stofje in de hand heb gehad en dat dat babyspul zo klein is, dat ik makkelijk nog twee shirtjes ervan kan maken! Ik zal dan zorgen voor een voor- en achterpand... Ik hang het trouwens gewoon in de kast. Bij baby's zie je dat vast niet he, dat het model niet klopt ;-)

Patroon: Basispatroon t-shirt (uit een Ottobre denk ik), zelf getekende kraag en sluitbies

Nu ik het toch over de stof heb, Kersenpitje heeft alweer mijn dag goed gemaakt. Toen deze prachtige stof binnenkwam had ik een rotdag gehad. Vandaag (na deze domme mislukking) kwam de rest van de bestelling binnen! Vive le tour heet de stof. Mijn kleine gaat in stijl samen met mij de tour kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...