zaterdag 30 april 2016

Het kraamcadeau

Een nichtje van mij is zo'n vijf maanden geleden bevallen van een prachtige dochter. Hoog tijd om eens op kraamvisite te gaan!


Een mandje, twee zeversjaaltjes, een bijtring en een tuttellapje in stijl van het kaartje. Deze sjaaltjes had ik nog niet eerder gemaakt. Ik heb de bovenkant van katoen gemaakt. Omdat dat weinig opneemt, heb ik er een vaatdoekje als middenvoering in gedaan. Als onderkant gebruik ik altijd taslan, zodat het soort van kwijldicht is.
De achterkant van de oren aan de bijtring komt van een deken van de zeeman. Ik heb er al veel projecten mee gemaakt!





Als je dan zo'n kindje van vijf maanden ziet, merk je ineens weer hoe snel de tijd gaat. Vijf maanden geleden was ons Ventje ook nog druk bezig om het omrollen te oefenen. Nu sjeest hij op handen en knieën de kamer door en duurt het niet lang voor hij gaat staan. Dit alles gaat wel gepaard met slechte nachtrust, want dat bewegen is natuurlijk veel leuker dan slapen! Ik ga er maar vanuit dat het een fase is, ooit gaat hij vast weer heerlijk slapen 's nachts.

2 opmerkingen:

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...